12.04.2020

9.-15.april 1979 (Påske)

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (9.4): Kjersti, Susanne, Tormod og jeg på "Norsktoppen". 15-15 trening om kvelden. Puh! Så filmen hos Kaaløy om kvelden.
TIRSDAG (10.4): Kjersti og jeg inne hos Govert. Alle sammen ute og fisket og skjøt. Susanne, Kjersti og jeg med Govert og Tormod på fotballkamp. Hos Kaaløy om kvelden.
ONSDAG (11.4): Vi fire i Mandal og en tur på Sjøsanden. Susanne og Tormod bar stein. Kjersti, Hjalmar, Terje, Govert, Tormod og jeg løp rundt neset! Alle hos Kaaløy om kvelden. 
TORSDAG (12.4): Alle sammen på tur til Vedeheia. Herlig vær. Dro sent innover på fastlandet. Kjersti og jeg badet da vi kom hjem, 4 grader i vannet!
FREDAG (13.4): Alle sammen med båt til Hærholmene. Hos Kaaløy etterpå. Sverre og Bjarte agnet. De padlet Kjersti og meg hjem.
LØRDAG (14.4): På Ålo og handlet. Alle sammen her ute og bar stein. Tormod, Kjersti og jeg løp/gikk rundt neset. Hos Kaaløy om kvelden. Hos Bjarte senere, så soloppgangen. Hjem kl.6.
SØNDAG (15.4): Sov til kl.14:30! På fastlandet en tur etter middag. Govert, Kjersti og jeg på Ås-heia. Susanne og Tormod her ute om kvelden.


Jeg mater et lam med flaske ;-)


Påske

Denne uken var det påskeferie, og vi dro på hytta utenfor Mandal. Tidligere har jeg skrevet om påsken 1975 (Tisvilde i Danmark), påsken 1976 (Ås utenfor Mandal), påsken 1977 (Ås utenfor Mandal) og påsken 1978 (hyttetur til Raggsteindalen). Dette blir altså vår første påske på egen hytte på Kåløy utenfor Mandal. Kjersti var med meg - Susanne bodde nok hos familien Kaaløy sammen med Tormod.

Som man kan se av dagboken så var det full fart hele uken! Det var mange ungdommer å være sammen med, og vi fant på noe hele tiden. Vi hadde det kjempegøy hele uken! Jeg lar dagboken tale for seg, sammen med disse bildene fra uken:

Susanne, Tormod, Kjersti og jeg på tur til "Norsktoppen" 
(Kåløys høyeste punkt)

På tur til en beverhytte, med meg i front :-)

Govert og Kjersti med Kåløy i bakgrunnen

På tur til Vedeheia

Matpause på Vedeheia

Kjersti, Hjalmar, Tormod, Susanne, Sverre, Terje, Bjarte og Govert

Soloppgang fra Kåløy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar