24.03.2019

20.-26.mars 1978 (Påske)

Det er påskeferie, og Susanne og jeg dro på fjelltur lørdag i forrige uke. En morsom tur, som jeg fremdeles husker veldig godt!

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (20.3): Dårlig vær. En liten tur til Raggsteindalen. Signe og Ellen kom. Per, Joffen, Jan Egil og Bjørn kom om kvelden. Koselig!
TIRSDAG (21.3): De andre på Skarven. Susanne, Tormod og meg på en kortere tur. Vi 3 + Tor på Raggsteindalen om kvelden. Ikke noe særlig gøy.
ONSDAG (22.3): Bare en tur til Raggsteindalen om dagen og ettermiddagen.
TORSDAG (23.3): De andre skulle egentlig på Geiteryggen. Tormod, Susanne, Signe og jeg kortere. Tor, Dag, Signe og jeg skulle egentlig til Per & co. Tåke. Bare Tor og Dag dro. Fant ikke hytta.
FREDAG (24.3): Tormod, Susanne og jeg til Raggsteindalen. Jeg var trett og la meg tidlig. Det kom en hel gjeng opp etterpå.
LØRDAG (25.3): Spiste middag på Raggsteindalen. Deilig. Var der resten av kvelden. Gøy!
SØNDAG (26.3): Tormod, Susanne og jeg gikk til buss og tok toget hjem fra Geilo. Møtte Liv, Leif, Leif og Petter på toget. Mor og far hentet oss.


Dag og O.J på Leinefjellet

Påske

Tormod har to tremenninger som kommer fra Gol, og de har hytte i nærheten av Raggsteindalen. Tormod og Susanne ble invitert dit på påskeferie, og jeg fulgte som vanlig med på lasset ;-) Jeg husker ikke helt hvor mange vi var på hytta, men det var i hvert fall mye liv og mange som kom og gikk. Fra hytta var det en kort tur over vannet til Raggsteindalen høyfjellstue, så der var vi flere ganger. Vi hadde en fantastisk uke med mange fine turer og morsomme opplevelser. Her er flere bilder:

Tormod og Tor smører skiene sine

Hallingskarvet og Raggsteindalen i bakgrunnen

Tormod og jeg på skitur i flott vær!

Dag og O.J var gode til å underholde oss :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar