13.08.2017

9.-15.august 1976 (sommerferie VII)

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (9.8): Sverre K dro hjem pga solstikk. Ingvar og Susanne skulle hente Birgitte, men hun kom ikke. Susanne og Ingrid inne om kvelden
TIRSDAG (10.8): Ingvar på Sjøsanden. Susanne og Sverre K hentet Birgitte. Vi andre på Ballast-fyret. Sverre K kom ut. Gunvor sov over.
ONSDAG (11.8): Susanne, meg, Ingrid, Sverre, Birgitte og Ingvar til Mandal. Odd og Eivind kom ut om kvelden.
TORSDAG (12.8): Kom hjem fra Vallø. I sjøbua til Launes om kvelden. Danset "Lasse går i ringen". Gikk hjem kl.5. Jeg sovnet i sjøbua.
FREDAG (13.8): På spisetur til Ålo. Pannekaker til middag. Gikk ned i sjøbua til Launes. Spiste reker. Vi var 14 stk. Danset ute og lekte masse rart. Gøy.
LØRDAG (14.8): Ute og fisket kl.4:30 om morgenen. Vi var 13 stk og fikk en fisk. La oss kl.7. Tok toget hjem.
SØNDAG (15.8):  Stod opp 14:30! Sissel konfirmerte seg. Ga henne 20 kroner. Møtte Trine på Vøyen, hun ble med meg hjem.

Sommerferie VII


Master Mind på Vallø

Jeg fant meg en hylle å sove på ;-)

Overnatting på Vallø - I

Overnatting på Vallø - II


Demonstrasjon av soveplasser i teltet

Sverre på vei opp i Ballast-fyret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar