12.08.2018

8.-14.august 1977 (Sommerferie VI)

Nå har Ingrid og jeg hytta alene, og vi koser oss veldig! Vi hadde mye besøk, men syntes også det var helt topp å være alene og lage nattmat. Vi spilte mye poker - med vann som innsats. Det er ikke veldig sunt, det kan være farlig å drikke så mye vann! Vi visste ikke det, men merket veldig tydelig reaksjonene på kroppen.

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (8.8): Sov lenge. En tur på fastlandet. Odd, Trond og Bjarte her om kvelden. Spilte vannpoker. Drakk 14 glass. De overnattet her.
TIRSDAG (9.8): Sov det meste av dagen. Ingeborg her om dagen. Vi var alene om kvelden. Laget speilegg og hardkokt egg om kvelden. Godt!
ONSDAG (10.8): Sov det meste av dagen. På Tregde. Odd, Sverre S, Ingeborg og Liv Mette her om kvelden. Spilte vannpoker. Jeg drakk 27 glass. Var så dårlig!
TORSDAG (11.8): På tur til Tregde med familien til Ingrid. Badet på en holme etterpå. I Kristiansand på Sørlandsmessen og bowling. Ingrid og jeg spiste nattmat.
FREDAG (12.8): Sov lenge. Inne i sjøbua først på kvelden. Her på hytta senere.
LØRDAG (13.8): Ingrid og jeg med Trond til Mandal. Så på bryllup i Mandal kirke. Fest hos Kåløy. Mor og far kom.
SØNDAG (14.8): Ingrid sov på hytta vår. Dro over tidlig. Nina her om morgenen med bilder. Vi dro hjem. Brukte 6 timer hjemover.

Sommerferie VI


Her sitter jeg på brygga etter 6 herlige uker på hytta!

Hilsen i hytteboka :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar