05.08.2018

1.-7.august (Sommerferie V)

Denne uken kom bror Lars med kjæresten Inger Elin på hytta for første gang. Og da ble det selvfølgelig fisking, krabbefangst og bading. De reiste videre til England - Lars var på dette tidspunktet 23 år og studerte på NTH i Trondheim.

På slutten av uka dro mor, far og Susanne hjem - og Ingrid og jeg fikk "endelig" hytta alene!

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (1.8): I Kristiansand og hentet Lars og Inger Elin. Ute og fisket litt om kvelden. Fikk ingenting.
TIRSDAG (2.8): Fisket og badet. Ute og tok krabber om kvelden (mor, far, Lars, Inger Elin, meg og Cita). Fikk 21.
ONSDAG (3.8): Alle sammen i Mandal. Jeg ble hos Ingrid. Spiste krabber til middag.
TORSDAG (4.8): Ingrid og jeg kjørte aviser med Odd. Så "Huset på prærien" hos Ingrid. Lars og Inger Elin dro til England. Andreas og Sylvia her om kvelden.
FREDAG (5.8): Susanne og de kom hjem fra England.
LØRDAG (6.8): Mor og jeg til Tånevik og Ronevann. Grautfest og bryggedans om kvelden. Gøy. Hjem halv fire.
SØNDAG (7.8): Mor, far og Susanne dro hjem. Ingrid "flyttet" hit. Odd og Bjarte her til kl.4 om morgenen.

Sommerferie V



Lars og pappa koker krabber

En pust i bakken

Her kommer det etter hvert en terrasse ;-)

Hilsen i hytteboka :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar