22.07.2018

18.-24.juli 1977 (Sommerferie III)

Susanne har besøk av Berit denne uka, og hun har bursdag - og blir 19 år. Pappa kom ned igjen, og vi hadde besøk på dagen hennes av hytta-naboer på Kåløy - i tillegg til Gunvor fra fastlandet. Og vi spiller bowling i Kristiansand, det syntes vi var gøy!

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (18.7): Mor, Susanne, Berit og jeg til Tregde m/båt. Nina og Ingrid her om ettermiddagen. Nina og jeg hos Bjarte om kvelden og spiste krabber.
TIRSDAG (19.7): Mor, Susanne, Berit i Mandal m/buss. Kjedelig hjemme. Hentet post. Hos Bjarte først om kvelden. Hos Kåløy senere. Dro hjem ved 21:30-tiden.
ONSDAG (20.7): Sov lenge. Ingrid kom hit. Vi dro bort til Nina og så på bilder. I Sjøbua om kvelden. Jeg dro hjem tidlig.
TORSDAG (21.7): Susanne 19 år. Fikk "Tro, håp og kjærlighet"-smykke av meg. Gunvor til kaffe og kaker. Far kom. Terje, Astrid, Sven (broren) her om kvelden.
FREDAG (22.7): Susanne, Ingrid, Berit og meg i Kristiansand. Berit dro hjem. Egentlig i sjøbua. Nina og jeg satt på rommet mitt.
LØRDAG (23.7): Mor, Susanne og jeg i Kristiansand. Jeg fikk grå cordfløyel-bukse. Harald Launes giftet seg.
SØNDAG (24.7): Hos Nina om dagen. Tormod, Ingrid, Trond, Hans og 2 jenter også der. Spilte bowling. Trond, Nina og jeg kjørte Tormod til Kjevik. De andre på kino.

Sommerferie III


Kveldscruise ;-)

Ingrid og Odd

Ålo
På bildet kan man se Terje, Tormod, Kristian, Ingrid og meg

Odd og Kristian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar