24.09.2017

20.-26.september 1976 (40-års jubileum)

Vi var på kino med Sørlendingene denne uken også, og "Ben Hur" falt i smak! Det var stas å gå på Colosseum kino, og det var stas å se Charlton Heston i denne filmen! Og denne uken startet jeg med jobben i Vøyenenga landhandleri, Såvidt jeg husker var begynner-lønnen på 11 kroner pr.time!

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (20.9): Vi møtte Ingvar i byen. Ingrid, Govert og Bjarte forsvant. Vi var på Akershus. Alle på "Ben Hur" på Colosseum. Dritfin.
TIRSDAG (21.9): Dødskjedelig på skolen. Sissel og jeg byttet frimerker. På basketen for første gang. Ganske gøy. Jeg syklet
ONSDAG (22.9): Mor og far dro til Mandal med materialer til hytta. Jeg var hos presten. "Benny Hill"-show på TV. La oss tidlig.
TORSDAG (23.9): Jeg hoppet 1.34 i gymmen! Vikar i fransk. Pølser og mais til middag. Susanne kjørte. Vi spilte litt kort om kvelden. La oss tidlig.
FREDAG (24.9): Jazz-gym. Matteprøve. Jeg hadde alt riktig. Jobbet i Vøyenenga. Nå har jeg tjent 110 kroner. Kathrine var her. Ellery Queen på detektimen. Mor og far kom hjem fra Mandal.
LØRDAG (25.9): Mor, Susanne og jeg i byen. Jeg fikk ny boblejakke og jeg la til side en gullklokke. "Lindbergh-saken" (2) på TV, rettsaken.
SØNDAG (26.9): Heidi, mor og jeg i kirken. Svein prekte. Kjedet meg i grunnen ellers. Vi skulle egentlig til farmor og farfar. Susanne og jeg skulle på "Ti små negerbarn", UTSOLGT. Vi så på "Bugsy Malone" i stedet.


På tur med klasse 9F - 40 år etter at vi gikk ut

40-års jubileum

16.september 2017 feiret vi at det var 40 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen. Forrige treff var for 2 år siden, og da ble det bestemt at jubileet skulle være hos Sissel på Hvaler. Det var nøyaktig halvparten som kom: 7 jenter og 7 gutter. Og det ble veldig vellykket, noe som sikkert kommer frem av bildene som følger ;-)

John Erik kom på Harley, og fikk med Kristin på tur

Harald kjørte denne bilen fra Sandnes

Noen av oss tok en tur i nasjonalparken ved Brattestø på dagen

Jammen var vi heldige med været!

Alle turgåerne foreviget ved Pikenes fyr

De siste forberedelsene på kjøkkenet

Velkomst på terrassen

Stemningen er god :-)

Sissel parodierer lærer Magnus ;-)

Heidi, Sissel, Harald, Eli Anne, Bastian og Kristin

Eli Anne, Bastian, Kristin, Sven og Edle

Eyvind, Randi, Morten og Kristin

John Erik, Sissel og Harald

Vi hadde en skikkelig koselig dag, med en morsom fest på kvelden! Vi er en fin gjeng - og vi gleder oss allerede til neste klassefest! Og da håper vi selvfølgelig at enda flere har anledning til å bli med...

Folk overnattet på hotell i Fredrikstad, hos venner - eller hos Sissels mor på Kjøkøy. Heidi, Randi, Edle, Sissel og jeg fikk oss en koselig frokost på terrassen før vi vendte nesen hjemover igjen.

Dagen derpå med frokost på terrassen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar