04.08.2019

31.juli-6.august 1978 (Sommerferie 7)

Dette er siste hele uken på Sørlandet, og på onsdag i neste uke drar jeg hjem. Ingrid og jeg var mye sammen denne uken - hun har vært 3 uker i Cambridge og jeg har vært 2 uker på sykkelferie. Så da fikk vi endelig tid sammen denne uken :-)

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (31.7): Morgenbad. Mor, far og jeg til Tånevik og Ronevann. Deilig vær. Jeg var inne hos Ingrid om kvelden. Nina var også der.
TIRSDAG (1.8): Alle tre tok morgenbad. Vi 3 + Ingrid i Harkmarkfjorden. Snakket med Elisabeth og Trygve. På Tånevik og Valand. Elisabeth og Trygve her om kvelden. Mor og jeg tok nattbad.
ONSDAG (2.8): Ingrid og jeg gikk tur på øya. Vi badet på brygga på Ås. Hos Gunvor og spiste krabber om kvelden. Mmm! 8 stk. Tok nattbad. Deilig.
TORSDAG (3.8): Vi 3 + Ingrid i Kristiansand. Ingrid og jeg i Harkmarkfjorden om kvelden. Mor, far og jeg tok krabber. Fikk 31.
FREDAG (4.8): Ingrid og jeg til Ronevann. Mor og far hos Elisabeth og Trygve. Ingrid her. Hjalmar hentet oss, for Govert kom. Vi ble med Elisabeth og hentet ham.
LØRDAG (5.8): Mor og far dro. Ingrid, Govert og jeg her på hytta litt. Alle 3 hos Odd om kvelden.
SØNDAG (6.8): Ingrid og jeg på fastlandet og snakket med Govert, Gudny og Gunvor. Alene på hytta om kvelden. "Hengte" hverandre.

Sommerferie 7



Her er Gunvor på vei ned til båten

Mor, Cita og meg spiser lunsj

Krabber i teinen!

Se, vi er modige ;-)

Mor og meg  - og Cita i forgrunnen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar