11.08.2019

7.-13.august 1978 (Mor 50 år)

Da er tiden kommet for de siste dagene på hytta! Ingrid og jeg er alene, men på onsdag må jeg hjem for å feire mamma som blir 50 år. Lars har bursdag dagen etter, men han fikk altså ingen sang på sengen ;-)

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (7.8): Regn! Ingrid og jeg til Tregde. Vi gikk bort og hentet Ingvar og Terje om kvelden. Var her på hytta. Koselig.
TIRSDAG (8.8): Ingrid og jeg inne i fjorden. Ingvar hos oss om kvelden. Vi badet. Gunvor, Ingrid og jeg tok krabber. Båten forsvant nesten!
ONSDAG (9.8): Ingrid kjørte meg inn i fjorden. Tok buss og tog til Oslo. Lars, Inger Elin, morfar og Hanne var der.
TORSDAG (10.8): Lars og Inger Elin i byen. Mor og morfar på Høvikodden. Vi andre daffet hjemme. Hanne, Susanne og jeg på "Saturday night Fever". Danset om kvelden.
FREDAG (11.8): Susanne, Hanne og jeg i byen. Jeg kjøpte nye sko. De andre i botanisk hage. Snakket litt med Hege og Pia.
LØRDAG (12.8): Mor 50 år. Vi vekket henne tidlig m/gaver og kaffe. I Sandvika og hentet bilder. Tove og farfar kom om kvelden. Koselig.
SØNDAG (13.8): Lars 25 år. Men, vi sov lenge. Hanne, Susanne, Inger Elin og jeg på Ibsen-utstilling. Lars og Inger Elin dro med toget om kvelden.


Hanne og morfar på reisefot

Mor 50 år

Mor ble 50 år 12.august for 41 år siden, noe som betyr at hun blir 91 år i 2019 :-) Hun er frisk og sprek og bor fremdeles i huset på Vestgrensa i Oslo.

På dagen hennes i 1978 kom morfar og kusine Hanne på besøk fra Danmark, i tillegg til at Lars og Inger Elin var hjemme. Kvelden ble feiret med farfar (som bodde i Oslo) og Tove (venninne som også bodde i Oslo), så det ble en veldig hyggelig feiring!

Her er noen bilder fra helgen:

Hanne, morfar og Lars

Inger Elin, Lars og meg

Hele familien, med meg til venstre


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar