20.10.2019

16.-22.oktober 1978 (Bergens-tur)

Prøver, syklubb, volleyball og dansing - det skjedde noe hele tiden! Og vi dro til Bergen, mer om det lenger ned i innlegget.

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (16.10): Far dro til Sverige og kom tilbake samme dag. Engelsk prøve. Jobbet. Leste litt bio. Mor og jeg danset på rommet mitt om kvelden.
TIRSDAG (17.10): Bio-prøve. Mor og far kjørte meg til syklubb hos Anne Grete. Petter og Anne Rita var der også. Mor og far hentet meg.
ONSDAG (18.10): Spilte volleyball. Tjoms trente oss. På dansinga etterpå. "Han" var ikke der. Mor og far på konsert.
TORSDAG (19.10): Pakket til Bergensturen. Vi var ikke på bowling denne gangen heller.
FREDAG (20.10): På skolen først. Etter det dro Ingrid, Sverre S og jeg til Bergen. Susanne, Bjarte og Gunvor hentet oss. Sverre K kom også. Ingrid og jeg bor hos Susanne.
LØRDAG (21.10): På universitetet, Fløyen og Akvariet. Spiste krabber og så lysbilder hos Tormod. Dro på kino "Convoy". Hos Bjarte etterpå. 
SØNDAG (22.10): Hummer til frokost. Skulle på Håkonsvern, men det var elendig vær. Var på høstutstilling. Spiste middag hos Gunvor. Gøy! Sverre S, Ingrid og jeg tok nattoget hjem.


Ingrid, Sverre K, Govert og Sverre S På Fløyen

Bergens-tur

Sverre S, Ingrid og jeg tok toget til Bergen for å besøke studentene der. Bjarte og Gunvor studerte medisin, Susanne studerte språk på universitetet og Tormod og Govert gikk på Sjøkrigsskolen. Sverre K kom også på besøk, han gikk på gymnas i Mandal. Vi hadde en kjempefin og morsom helg sammen, hvor de viste oss mye av byen og vi hadde koselige kvelder hos de forskjellige. Sverre K hadde med seg krabber og hummer fra Sørlandet, så vi fikk god servering - og sikkert en god middag hos Gunvor også! Her er noen flere bilder fra helgen:

Sverre S, Ingrid og Sverre K

Krabbe-måltid hos Tormod

På stasjonen før vi tok toget tilbake til Oslo:
Sverre S, Ingrid, Sverre K, Govert og Bjarte



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar