17.05.2020

14.-20.mai 1979 (Skjeberg)

Denne uken kjøpte jeg en plate med Art Garfunkel, og det var nok "Fate for breakfast". På platen var bl.a "Bright eyes" som ble en stor hit over hele verden! Den likte jeg veldig godt ;-)

Vi gikk i 2.klasse på Stabekk gymnas, og syntes det var moro å se på både russerevy og russetog. Neste år er det vår tur!

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (14.5): På skolen igjen. Jobbet 3,5 timer. Gikk veldig greit. Snakket med Heidi. Filmen "Udyret må dø" var fin.
TIRSDAG (15.5): Plukke søppel-dag på skolen. Kjersti, Per (i parallellklassen), Trond, Gro og jeg på Strand og drakk kaffe. Kjersti og jeg i byen etterpå. Kjøpte Art Garfunkel plate. Løp halvveis til Skui.
ONSDAG (16.5): Nynorsk halvdagsprøve. Sykkelen på rep. Kjersti og jeg på russerevy. Gøy! På Bjerke etterpå og så Chap løp.
TORSDAG (17.5): Mor og far kjørte meg til Kjersti. Vi + Håvard dro til byen og så på russetog. Dro til Sarpsborg med moren og faren. 60-årsdag til en tante. Kjersti og jeg dro ut på Grand-kroa. Gøy! Ble hentet og kjørte til Halden (hytta til Kjersti)
FREDAG (18.5): Stod opp tidlig. Gikk tur. Alle sammen på Svinesund. På tur til fyret. Kjersti og jeg spilte mye "tennis".
LØRDAG (19.5): Blåste veldig. Kjersti og jeg badet. Deilig. Spilte kort og så TV om kvelden. Koselig!
SØNDAG (20.5): Deilig vær. Håvard, Kjersti og jeg badet. Deilig! Solte oss. Dro hjem. Det gikk veldig greit. Koselig tur!

Skjeberg

Denne lang-helgen fikk jeg bli med Kjersti og hennes familie til deres hytte i Skjeberg. Vi var i Oslo og så russetoget, og så kjørte vi til Sarpsborg. Kjersti og jeg feiret 17.mai-kvelden på Grand-kroa, og det kan jeg faktisk ikke huske i det hele tatt. Vi ble hentet der, så vi hadde nok ikke drukket så mye heller. Men, kjekt at vi hadde det gøy ;-)

Kjersti har en storesøster og en lillebror, og det var broren + moren og faren som var på hytta denne helgen. Jeg husker at vi var aktive og fant på noe hele tiden - og at vi hadde det veldig koselig! Så her kommer det et par bilder fra helgen:

Håvard, Kjersti og meg

Koselig hytte!

Og her er et bilde fra 17.mai før jeg dro til Oslo, et par nabojenter i fine bunader!

Kjersti og Drude

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar