04.10.2020

1.-7.oktober 1979

Jeg kom hjem fra Bergen med nattoget mandag morgen, og fikk levert skolebøkene da jeg ankom Oslo. For en service! Ellers trener jeg Judo, regner matte og fysikk - og andre små og store aktiviteter.

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (1.10): Mor og far kom til toget med skolebøkene. Kjedelig på skolen. På "stjernetur" m/klassen om kvelden. Hos Anne Rita, og på Judo etterpå. Litt kjedelig.
TIRSDAG (2.10): Trett! Kjersti og jeg skulket gymtimene. På fotolab i byen (Image), Anne Grete kjørte. Gøy! Så lysbildeprogram om Jahn Teigen. Mor har dårlig rygg.
ONSDAG (3.10): Det kom ikke noen buss om morgenen. Volleyball i gymmen. Gøy! Mor syk (ryggen). Hege kjørte til Judo. Eivind var trener. Kjempegøy!
TORSDAG (4.10): Norsk heldagsprøve. Mor fremdeles i sengen. Kjersti og Per var her etter skolen og regnet. Mor hos legen. Leste fysikk om kvelden.
FREDAG (5.10): Fysikk prøve. Ikke så bra. Far var og delte hos farfar. Hjemme om kvelden. Gikk tur med Cita om kvelden. Lars og Inger Elin kom om natten.
LØRDAG (6.10): Sov lenge. Far kom hjem med film-apparat og lerret! Kjørte meg bort til Ingrid. Vi gikk rundt Dælivann. Sverre kjørte oss hjem til meg. Så litt film.
SØNDAG (7.10): Lars og Inger Elin dro til Molde igjen. Gjorde litt lekser og så film. Kjersti, Ingrid og jeg på kino og så "Lucie". Kjempefin!


Ingrid og jeg på tur rundt Dælivann

Ut på tur....

Inger Lise Rypdal i filmen "Lucie"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar