27.09.2020

24.-30.september 1979 (Bergen)

Denne uken var det høstferie, og den gangen hadde vi bare fri torsdag og fredag. Men, før vi fikk fri rakk jeg å gå på Judo og på fotokurs. 

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (24.9): Fikk igjen matte, 5+. På Judo om kvelden. Gøy! Faren til Hege hentet oss.
TIRSDAG (25.9): Kjersti og jeg dro til Sandvika i midttimen. Skulket norsken. Anne Grete og jeg på fotokurs. Kopierte bilder. Anne Grete kjørte. Far på "deling" hos farfar. Ingrid ringte.
ONSDAG (26.9): Per kjørte hjem sekken min. Kjersti dro til Lesjaskog m/Stein. Jeg tok toget til Bergen. Gikk greit. Susanne og Tormod hentet med Steins bil. Fikk rundstykker.
TORSDAG (27.9): Sov lenge. Dro på universitetet til Susanne, etterpå til PKI (Bjarte, Odd, Torgeir og Stein). Spiste middag på universitetet. Slappet av hjemme om kvelden. Tormod laget kringle.
FREDAG (28.9): Ingrid kom med nattoget. Vi var på PKI. Spiste middag på studentsentret. Vor spiel her. På "Solstreif" etterpå. (Susanne, Tormod, Tor, Mona, Lilletvedt, Gunnar, Govert, Sverre S, Ingrid og jeg)
LØRDAG (29.9): Våknet tidlig. Ingrid overnattet på Alrek. Susanne, Tormod, Govert, Sverre S og jeg på Håkonsvern. Susanne og jeg spilte "My life". Alle sammen hos Stein om kvelden. Kjempegøy!
SØNDAG (30.9): Alle sammen på tur "bak" Fløyen. Herlig vær! Govert og jeg løp ned fra Fløyen. De andre spiste på Haukeland sykehus. Govert, Susanne, Tormod og jeg spiste hjemme. Dro hjem med nattoget i sovekupé.

Bergen

Susanne og Tormod bor i Bergen, så jeg tok toget dit onsdag etter skolen. Jeg kjente flere som studerte der, og vi var flere som dro dit i høstferien. Sammen med Susanne og Tormods venner ble det mye sosialt! Jeg tok ingen bilder selv, men har to stk av Govert og meg - tatt på turen "bak" Fløyen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar