06.09.2020

3.-9.september 1979 (Borgerbrev)

Da fikk jeg endelig mitt borgerbrev i Bærum kommune ;-) Jeg hjelper forskjellige i klassen med matteleksene, og jeg går på Judo (som jeg begynte med i forrige uke). 

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (3.9): Fikk igjen matteprøve: 5! Kjørte med Øystein hjem. På avslutning i rådhuset (borgerkurs). Fikk borgerbrev.
TIRSDAG (4.9): Orienteringsdag ved Dælivann. I Sandvika etterpå, og oppe hos Kjersti. Far og jeg kjørte. Kjempegøy! Snakket med Per i telefon.
ONSDAG (5.9): Løp 60 meter i gymmen: 9,4! Per Kåre og Anne Grete kjørte meg hjem. Jan, Per og Kjersti ringte. Forklarte dem matte. På Judo. Mette, Sissel og jeg jogget først. Gøy.
TORSDAG (6.9): Støl! Gjorde endel lekser da jeg kom hjem. Ble ferdig med stripete genser. Per og Kjersti kom hit og regnet. Kjempekoselig!
FREDAG (7.9): Fysikkprøve. Lett. Er så støl! Per kjørte meg hjem. Kopierte masse bilder alene. Mor kjørte meg til Kjersti. Bente, Per og Håvard der. Faren kjørte meg hjem.
LØRDAG (8.9): Jobbet. Ingrid, Kjersti og jeg skulle egentlig på Ridderhallen, men så ble vi invitert til Einar (Mettes kjæreste). Koselig. Ble kjørt hjem av Bjørn.
SØNDAG (9.9): Mor og far på tyttebærtur. Jeg syklet bort til Ingrid. Vi gikk på tur rundt Dælivann. Kjøpte mye godt! Koselig.


Her er mitt borgerbrev

Og her er programmet for borgerkurset



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar