02.09.2018

29.august-4.september 1977

Denne uken vant Grete Waitz EM-gull på 3000 meter, og jeg har skrevet om henne i et tidligere blogg-innlegg: Grete Waitz.

Andre ting jeg gjorde denne uken? Blant annet hoppet jeg høyde, fortalte vitser, spilte bowling, svømte og tok opp bånd :-)

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (29.8): Regnet litt. Laget sjokoladeboller. Engelsk film på TV.
TIRSDAG (30.8): Hoppet nesten 1,35 i gymmen (høyde). Gjorde lekser hele kvelden. Fjernsynsteatret litt sløvt.
ONSDAG (31.8): Fransk diktat. Hos farfar om kvelden. Jeg var litt oppe hos Bjørg. Hilste på Lars. Jeg fortalte vitser.
TORSDAG (1.9): Fikk fri halve dagen pga jubilanter. Til byen med mor og Susanne. Fikk skjørt, sko og genser.
FREDAG (2.9): Spilte bowling etter skolen med Ingrid. Hege, Pia og jeg på svømmekurs på Ramstad. Gøy. Susanne kjørte oss til.
LØRDAG (3.9): Jobbet. Tok opp bånd nesten hele ettermiddagen. Hege satt barnevakt hos Markussen. Jeg var der. "Vindeltrappen" på TV. Skummel!!!!!!!!
SØNDAG (4.9): Stod opp sent. Ryddet litt på rommet. Grete Waitz vant EM 3000 m! Hos Ellen og Eigil om kvelden. Spilte bordtennis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar