24.11.2019

20.-26.november 1978 (Volleyball)

Jobb, barnevakt - og fester preget denne uken. Kjæresten til Anne Grete spilte fotball, og Kjersti og jeg fikk være med på fotballfesten med laget hans. Jeg husker at det var veldig gøy!

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (20.11): Jobbet 4,5 time. Stresset hjem og satt barnevakt hos Sunde. 20 kr. "Marikens bryllup" på TV. Gøy!
TIRSDAG (21.11): Kaldt! Kjersti og jeg begynte å spille volleyball i Valler volleyballklubb. Gøy. Mor og far spilte bridge.
ONSDAG (22.11): Fikk igjen fysikkprøve, 5. På klubb hos Kjersti om kvelden. Petter var også der.
TORSDAG (23.11): Kjørte med Arne Vikre hjem. På volleyball på Valler om kvelden. Gøy! "Disraeli" på TV om kvelden. All right.
FREDAG (24.11): Norsk heldagsprøve. Skrev om "fødd i går". Gikk kl.12. På fotballfest hos Ferdinand om kvelden. Gøy! Jeg sov over hos Anne Grete.
LØRDAG (25.11): Sov lenge. Moren til Anne Grete kjørte meg hjem. Kjersti og jeg dro på fest til Eric på Grav om kvelden. Far hentet meg i Sandvika.
SØNDAG (26.11): Sov lenge! Første snø! Kjersti kom hit og regnet litt fysikk. Mor og far tapetserte rommet til mor. Jeg ringte til Ole om kvelden.


Europa-cup i Polen i 1988


Volleyball

Jeg begynte på volleyball denne uken. Jeg begynte også i 1977, men sluttet etter ganske kort tid. Jeg syntes volleyball var veldig gøy, og jeg er spent på å se hvor lenge jeg spiller denne gangen. Jeg har skrevet om volleyball som min idrett før i dette innlegget, så denne gangen nøyer jeg meg med å legge ved et bilde fra 1988 - hvor jeg faktisk hadde endt opp på Norges beste lag :-) Vi spilte Europa-cup i Polen (Bielsko-Biala), og ble møtt velkommen med denne søte plakaten!

Og her fant jeg jammen et bilde av meg selv på nettet, tror også det er i 1988 i en kamp mot Bergkameratene. Bildet er tatt av Raymond Wardenær, og jeg fant det på OsloRay.

KFUM Oslo - Bergkameratene
Jeg har mange gode minner fra årene som volleyballspiller - og volleyballtrener :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar