16.08.2020

13.-19.august 1979 (Sørlandet III)

Dette er siste uken i sommerferien 1979, og vi tyner det til siste dag. Kjersti, Ingrid og jeg tok buss og tog hjem søndag, og kom sent hjem. I neste uke begynner vi i 3.gym på mandag - så det var litt brutalt. Men, vi ville ha med oss så mye som mulig av tiden på Sørlandet :-)

Utdrag fra dagboken:

MANDAG (13.8): Fulgte Anne Grete til toget i Kristiansand. Kjersti kom. Haiket med Helge fra Valand. Ringte hjem fra Kaaløy. Tok kveldsbad. Ingvar var her om kvelden. Koselig!
TIRSDAG (14.8): Lå og sløvet lenge. Hentet posten, og satt litt på hytta til Ingrid. Laget skikkelig middag. Stein og Bjarte kom hjem fra Danmark. Vi var på hytta der.
ONSDAG (15.8): Odd, Bjarte, Stein, Marise og Eivind her og spiste frokost. På Tregde og spiste pizza. Stod på vannbrett. Gøy! På Ronevannet. Bjarte, Marise, Kjersti og jeg skulle ta krabber, men det var for store bølger.
TORSDAG (16.8): Kjersti og jeg på Tånevik og handlet. Ingrid vasket hytten sin. Vi plukket rips. Odd og Bjarte spiste middag her. De vasket opp. Vi + Trygve og Hænsen i Harkmarkfjorden. Hoppet fra 5 meter.
FREDAG (17.8): Odd og Trygve til Tregde og handlet. Satt her hele dagen. I fødselsdagsselskap hos Gunvor (20 år). Koselig. Her på hytta etterpå. Alle badet. Bjarte hadde besøk av Knut.
LØRDAG (18.8): Vasket hytta. Stod på brett i Harkmarkfjorden. Trond kom med Kristin og Arild. Her på hytta etterpå. Sverre, Bjarte. Kjersti og jeg laget pannekaker ker hos Kaaløy. Godt! Lynte.
SØNDAG (19.8): Sverre kjørte Kjersti, Ingrid og meg til Valand. Tok buss til Kristiansand og tok toget hjem. Fæl tur! Tok buss hjem. Mor, far og Susanne i Molde, kom hjem sent.

Sørlandet III

Dette er siste uka på hytta, og siste uka av sommerferien. Jeg legger bare ut et bilde her, for resten har jeg brukt på de andre innleggene, og hvis du vil se mer på disse er lenkene her:



Takk for en fin sommer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar